Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad hände sen?

+16
moonfare
touring
carlbrant
JONAS326
Nogger
vajb
Benhard
Snellhest
Lyttbacka
Slipsen
khaain
HeinzHarald
Kingen
robban89
Vanguard
Marwin74
20 posters

Sida 4 av 9 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 ons sep 02, 2009 9:34 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:16 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 1:08 am

Att folk ville "satsa" ser jag inga som helst problem med. Det får man räkna med när man skapar ett nytt öppet lag och folk lägger sanslösa mängder tid på att lira. Personligheten, spelartypen och spelförmågan är det viktiga och Snellhest hade tveklöst varit ett tillskott på alla plan.

Men för att gå vidare i den frågan, hur ställer sig folk till att ta in ett par forwards till och satsa på att ha två formationer spelandes om kvällarna? Med fem forwards och fyra backar som vi kan förutsätta kommer att spela mycket till överjävligt mycket befinner vi oss i lite av ett mellanläge. Det känns som om vi kommer att ha sju pers online samtidigt jäkligt ofta vilket funkar men är lite klent för en delning. 2-3 spelare till hade gjort oss slagkraftigare. Å andra sidan lär aktiviteten sjunka något efter någon/några månader och då kan vi hamna i en situation där 2-3 spelare till gör att vi har 7 online samtidigt då istället.

Får vi tag i ett par riktigt bra och vettiga spelare tycker jag inte det är något att tveka över, det är mest en fråga om vi aktivt ska söka upp och testa spelare eller inte.

Kanske ska vi ge tian några veckor och se hur vi känner då?
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 1:40 am

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:16 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Kingen tor sep 03, 2009 2:30 am

robban89 skrev:Folk får göra vilket dom vill givetvis men det hindrar inte mig att tycka vad jag vill i den frågan
!................ och jag tycker att vi skall ha folk som stannar i klubben..........


!!!!!............klart att du!!!!! får tycka vad du!!!!!!....vill robban......!!!!!....

Är det där forumspråk på Skånska eller?? Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 3:16 am

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:17 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 11:32 am

robban89 skrev:där av MIN! högst personliga åsikt, ÄR att vi skall satsa på folk som STANNAR i klubben

Om vi ska rensa bort alla som inte hoppat klubbar på permanent eller semi-permanent basis tidigare blir det bara jag, Marwin, Frost, Slipsen och Benhard kvar. Fanimig en riktigt jävra bra uppställning dessutom. Wink

Min poäng är att det är vansinne att låta viljan att satsa ligga någon till last, det är personen bakom som är det väsentliga oavsett om vi snackar någon som tidigare lirat i GamereactorSE eller inte. De ska bedömas på samma villkor.

Nu har du redan åtminstone delvis exkluderat just Snellhest i ditt resonemang, men jag skulle ändå vilja tillägga att Snellhest tackade för sin tid i GRSE så fort jag kom online efter "bytet". En uppskattad gest helt klart, av en förbaskat trevlig prick. Hockey
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 12:01 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:18 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 1:39 pm

robban89 skrev:Har för mig att jag läst tidigare här i forumet! någon som skrev något liknande om att satsa på folk som stannar i klubben!.......... men det är kanske skillnad beroende på vem! som skriver.

1) Du blandar ihop två olika saker. Att viljan att satsa och byta klubb inte ska ligga någon till last är inte samma sak som att en bedömning av om någon kommer att bli långvarig eller inte är irrelevant, tvärtom. Den bedömningen kommer vi definitivt att göra, det gäller bara att gräva djupare än att de lämnat en klubb för en annan de trodde mer på (förutom gröngölingar är det ju just vad vi ber dem göra för att komma hit).

2) Det viktigaste i bedömningen om vi tror någon kommer att stanna är om vi tror de kommer att passa in bra och trivas bra precis som jag varit inne på tidigare med personlighet, spelartyp och spelförmåga. Mr Vajb är ett utmärkt exempel på detta. Jag tror tom att du håller med med tanke på att jag inte hört dig morra när han gick med. Wink

robban89 skrev:Vad det gäller uppställningen du tar upp skulle det nog bara bli du Marwin o slipsen annars har du rätt! Very Happy
Fanns en anledning att jag skrev "permanent eller semi-permanent basis". Wink

-

Om folk finner det här tjatigt och onödigt så skulle jag bara vilja säga att jag tycker det är bra om vi pratar av oss innan säsongsstart. Bara ut med skiten nu så vi slipper bli nödiga och dramatiska under match.

Kanske speciellt tycker jag det är hög tid att vi lägger det som hände för ett antal månader sedan bakom oss. Vi kom ur det stärkta och hela laget skulle må bäst av att kunna gå vidare och aldrig tänka på det igen. Det är vatten under bron.

Om du Robban inte lyckas kan du väl hitta någon lerig typ på krogen att spöa upp så du får det ur systemet? Twisted Evil
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 2:23 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:18 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Kingen tor sep 03, 2009 6:48 pm

robban89 skrev:Men håller med dig om att alla åsikter skall ut nu så den biten är avklarad till nystarten i 10an

Skall det luftas ordentligt redan innan så kan väl även jag delge mina tankar inför säsongen...
Min avsikt är givetvis att satsa med Grv hela säsongen. Men det finns två scenarion som kan få mig att omvärdera, helt klart.

1. Försvarsspelet måste bara fungera förr lr senare. Jag tänker inte nöja mig med ngt. annat än så i längden. Med Heinz är jag inte det minsta orolig då han är en jäkligt bra back i grunden. Men sen... Det är lite där du kommer in i bilden Robban! Det spelar ingen roll hur jäkla roligt det än är att jävlas med dig Wink , det måste verkligen bli bättring. Jag tänker inte gå igenom en hel säsong full av frustration bara för att det inte fungerar...

Men nu är det ju ett nytt spel med nya förutsättningar, så jag förväntar mig en ordentlig tändning (och en helt ny Robban) inför 10an! Känn ingen press nu... Smile

Säger inte att det behöver vara just ditt fel att det inte fungerar, det kan ju lika gärna vara mitt eget. Och om så skulle vara fallet så är jag den första att ställa min plats till förfogande utan några sura miner. Very Happy


2. Om några nyckelspelare skulle få för sig att satsa/lämna för att köra i en egen femma (lite som förra året...) eller av andra orsaker hoppa av. Där känner jag att man nästan blir tvungen att omvärdera.
En lösning om några känner för att satsa lite extra efter ett tag är ju att låta dessa bilda en femma/kedja inom laget. Hellre det än att folk drar imo...
Fast grunden bör ju vara att vi uteslutande har såpass skickliga spelare i klubben att alla kan lira med alla.
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 7:21 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:19 pm, ändrad totalt 2 gånger

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 8:03 pm

Käre Mr Robert. Kingen tar upp något som han inte riktigt känner fungerar och försöker öppna för en konstruktiv dialog kring detta så vi kan arbeta tillsammans för att göra det så bra som möjligt. Då är det ganska exakt 100% fel att svara som du gjorde och skjuta allt vad konstruktiv dialog handlar om i sank genom att stirra på siffror, känna sig nöjd och peka på att du har haft dubbla roller vissa stunder.

Det spelar ingen roll om du är världens bästa eller världens sämsta spelare, det svaret i sig skapar problem och är nog mycket av vad Kingen vänder sig mot. Jag och Kingen hade en väldigt konstruktiv dialog för några dagar sedan på planen där vi diskuterade något han inte riktigt tyckte fungerade när vi spelade tillsammans och sedan provade vi på varianter av lösningar kring detta och kommunikation om vem som gjorde vad. Ditt svar precis indikerar att det inte går att ha en kommunikation av det här slaget med dig och det är ett problem oavsett om du sen gör 0 eller 10 poäng per match.

Du är inte omöjlig. Mot slutet blev du betydligt bättre på att slå pucken i rundeln istället för att bli av med den ute vid sargen i anfallszon. Härom dagen sa Frost något i en match som du lyckades justera. Du måste fortsätta på den banan för att det ska fungera bra i tian. Förändringarna behöver komma till skott fort som attan för vi som lag måste kunna anpassa oss till motståndarna under pågående match, och när någon tycker att något inte fungerar måste du ta det på allvar och se det som en utmaning, inte en förolämpning.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 8:08 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:19 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 8:20 pm

Nej förolämpningar tror jag inte biter på dig, men du visade lika lite vilja till förändring och dialog som någon som blivit förolämpad. Kingen skrev det han skrev av en anledning, och det var inte för att jävlas utan det finns verkligen något där. Något som behöver förändras.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 8:30 pm

robban89 skrev:Däremot tycker jag även som dig att man skall kunna göra ändringar i sitt spel om saker inte fungerar men är där punktering på fyra hjul på en bil hjälper det inte att laga ett

Kingen vill uppenbarligen se över däck tillsammans med dig men som du svarade verkar du tro att det handlar om att ni ska såga itu varandras däck och det är så långt ifrån lagning man kan komma. Varför inte istället agera god däckservicetekniker och bjud in King till en fullständig gemensam översyn?

Edit: om det inte är uppenbart så gav jag mig in i den här diskussionen på grund av att jag också anser att förändring krävs åtminstone i det långa loppet. Ett eller flera däck är i obalans och det sliter.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 8:51 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:20 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 9:24 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:20 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 9:29 pm

robban89 skrev:Och som jag sa tidigare tycker inte jag att forumet är en lämplig plats för personliga sågningar!

Det är just det här som får mig att gå igång. Du skriver som om det vore en sågning så fort någon börjar prata om något som inte riktigt fungerar, vad är det för hemsk värld du lever i egentligen?! Shocked

För att gå tillbaka en liten stund och titta på ytterligare ett exempel fick Carlbrant definitivt inte någon sågning varken av mig eller Marwin (tvärtom fick han beröm), ändå ville du få stopp på den diskussionen för att du inte tyckte den hörde hemma här.

Jag upplever det alltså som att du tolkar konstruktiv kritik/analys som något mycket mer personligt och negativt betonat än vad det faktiskt är, vilket också gör att jag känner att det har varit svårare att få dig att justera ditt spel än övriga lagmedlemmar under den gångna säsongen. Naturligtvis har jag ingen statistik på det och jag kanske blir lurad av att du inte brukar föra en dialog kring det utan mest tyst ta till dig det, men det är min känsla och den känslan vill jag jävligt gärna ska försvinna genom att du har en mer öppen och positiv attityd när någon vill prata om saker som kan bli bättre.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 tor sep 03, 2009 9:41 pm

.


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:21 pm, ändrad totalt 2 gånger

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald tor sep 03, 2009 9:44 pm

Tack, det var en bra förklaring och ett konstruktivt inlägg. Gjorde mig på gott humör faktiskt. Hockey
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Kingen fre sep 04, 2009 3:43 am

robban89 skrev:Det är ju lätt att det blir lite si o så med spelet när man hoppar runt , man byter cam och så vidar kör 2 matcher som back sen skall man upp i annfallet igen byta cam igen o det kan vara lite svårt tar ju några matcher att komma in i spelet då . sen är det lite så att jag är den ända spelaren som inte får göra något misstag vare sig som forward eller som back:shock: och det är ok för mig det med jag tåler det kan ju vara värre för andra som tar illa vid sig , men så länge jag är i klubben finns där säkert ingen anledning till oro.
jag är nöjd med min statistik i 09 ...kanske du skulle läsa lite stats tycker inte själv dom är så tokiga med tanke på att hälften ca! är som back.
Finns ju saker med ditt spel med som kan vara en aning iriterande om vi nu skall använda forumet till att såga varandras spel! vilket inte jag tycker att det är rätt plats No

Sen sa du ju häromdagen att jag kan va grym som v-back! ljög du då? Wink

Jaa du min käre Robbelibobban...

Kan förstå att det är jobbigt att hoppa runt mellan olika positioner...
Det är klart att du får göra misstag, tror aldrig att jag har reagerat negativt på att du missat ett friläge tex. Brukar tom säga ngt i stil med "synd, den sitter nästa gång" tror jag, allt för att peppa inför nästa liknande situation.
Samma sak om du lirar back och en forward lyckas finta bort dig tex, det är sånt som händer i matcher och där gäller det för lagkamraterna att ge sitt stöd, vilket jag känner att jag har försökt göra.

Vad jag däremot har svårare för är när man har talat om en given situation ett antal gånger och ändå gör personen i fråga precis tvärt om, inte en, utan ett upprepat antal gånger.
Och om man då påpekar detta så får man höra något i stil med: "du, jag har faktiskt gjort 1200 mål så såå dålig kan jag ju inte vara!!"
Som Heinz skrev, det är helt ointressant. Det hjälper ju oss knappast att spela bättre nästa gång...


Tar ett ex. Du sa: "Finns ju saker med ditt spel med som kan vara en aning iriterande om vi nu skall använda forumet till att såga varandras spel!"

Tar två olika exempel på hur man kan svara:

1. Du!!..... Jag är jäkligt!.... nöjd med mitt spel bara så du vet! En i Cog..... sa att "du e faan bra!!!" Och dom borde väl veta eller!!??.......

Skulle du vilja ha ett sånt svar??

Eller är det bättre med:

2. Det tror jag säkert, jag tkr själv inte att jag är speciellt bra och skulle uppskatta alla tips jag kan få för att bli bättre. Brukar dock ändå oftast veta om när jag gör fel under en match, konstigt om det inte har framgått i hörlurarna... Wink
Vad jag däremot tkr är konstigt är att du aldrig nämnt detta under en match lr i partyt?? Vad är det med mitt spel som du irriterar dig på?? Inte lätt att förbättra sig när du inte har sagt ngt imo...

Ser du skillnaden??
Det är framförallt sånt här som måste bli bättre om det ska fungera i 10an!

Du ville ju inte fortsätta diskussionen "öppet", så vi kan väl ta det direkt på live eller i den stängda delen av forumet framöver.

Puss! Wink


Senast ändrad av Kingen den fre sep 04, 2009 5:24 am, ändrad totalt 1 gång
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  robban89 fre sep 04, 2009 4:22 am

Har aldrig nämnt något om varesig coq eller någon annan klubb , tror inte jag är gudsgåva till något data spel som vissa andra i denna klubben


Senast ändrad av robban89 den tor sep 10, 2009 3:23 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Kingen fre sep 04, 2009 5:12 am

robban89 skrev:
För att där inte skall bli några missförstånd bland allmänheten vill jag bara tala om att jag aldrig! någonsin har sagt att "en i coq har sagt att jag e bla bla bla osv"

Det hade ingenting med vad du har sagt att göra. Det var jag själv som svarade, fast i "Robban-stil". Wink
Det var bara ett sätt att försöka visa hur man kanske inte ska svara om man vill ha en konstruktiv dialog. Editerar så att det inte går att missförstå...
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Benhard fre sep 04, 2009 12:03 pm

Vad hände sen? - Sida 4 2546517942_270e0f2df2_m
Benhard
Benhard
Medlem

Antal inlägg : 12
Age : 39
Spelarnamn : Carlsson
Tröjnummer : 09
Position : Forward
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  HeinzHarald fre sep 04, 2009 1:11 pm

Benhard skrev:[Benhards bild]

Du sätter inte lite väl höga förväntningar och krav på dig själv nu? Wink
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vad hände sen? - Sida 4 Empty Sv: Vad hände sen?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 9 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet