Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Läget hos lagen inför 10an...??

+5
HeinzHarald
touring
jimmiboy
bait19
Kingen
9 posters

Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen mån sep 07, 2009 11:50 pm

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills allas vårat favoritsläpp har hittat till butikerna.

Därmed tkr vi att det är dags att kolla av läget hos övriga lag inför 10an...

Vad menas då med "att kolla av läget" ? Tex: Lagnamn i 10an, ändringar? Hur ser truppen ut, nyförvärv-spelarförluster? Ev sammanslagningar kanske? Ambitioner i 10an, full satsning lr. lite mera casual? Vad man tror att det kommer att krävas för spelförändringar iom alla nyheter i 10an? Ordet är fritt... Smile

Grse kommer att gå under namnet Gamereactor Veterans (GRV) i 10an och vi har i sista stund gjort några riktigt vassa värvningar. (mer finns att läsa i andra trådar)
Så räkna med oss i år! Wink



Mest intressanta svenska lag är väl: (09ans namn används här)

Absolut Swe
Aurora Phantoms / The Nordic Legion
Big in Japan / Flashback
Company of Geeks
Eskilstuna HC
L7 Angels
Le Resistance
Lynx of Sweden
Northern Stars
Swedish Tigers
Team Bring-it


Har säkert missat någon men då är det bara å hojta till...

Om någon representant från dom olika klubbarna skulle ha vägarna förbi här så vore det supertrevligt om man ville lämna en liten "rapport". Smile



Och så till den oundvikliga följdfrågan: Vem f**n orkar göra en sån här tråd!?
Spoiler:


Senast ändrad av Kingen den tis sep 08, 2009 6:44 pm, ändrad totalt 2 gånger
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  bait19 tis sep 08, 2009 8:27 am

Aurora och TNL är samma lag bounce
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen tis sep 08, 2009 10:34 am

bait19 skrev:Aurora och TNL är samma lag bounce

Jo, jag vet att stora delar av AP består av gamla TNL. Precis som BIJ består till stor del av gamla Flashback-spelare.
Men det finns väl inget som säger att tex. fd Northern Stars spelarna i AP ska återförenas med dom som gick till Swe Tigers.
Då skulle ju helt plötsligt AP vara lite korta på folk och kanske starta upp TNL igen... (bara rena spekulationer)
Dom lagen jag skrev upp var som sagt namnet på lag som är/har varit aktiva i 09an.

Ingen vet ju hur det kommer att se ut i 10an, och det var ju det som var lite tanken med den här tråden...

Men visst, vill du påvisa att du har koll på vart folk spelar/ha spelat i 09an så, go ahead! bounce

Eller ännu bättre, kom med en schyst rapport ang. hur det kommer att se ut i "dina" lag under starten av 10an!? Eller det kanske blir för jobbigt med mer än en mening och en smilie...? Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty L7 Angels blir bara Angels i NHL10

Inlägg  jimmiboy tis sep 08, 2009 1:57 pm

Ja, som sagt, vi klipper av banden med spelsajten level7 där vi en gång grundades, dagens trupp innehåller en hel del folk som inte kommer därifrån så kändes som ett naturligt val att ta bort L7. Däremot har vi nog haft minst två olika omröstningar om vad vi ska heta men inga klockrena alternativ har framkommit o Angels heter vi ju redan i "folkmun" så vi kör på det.
Truppen, ja vi kör med dom vi har idag plus att det tillkommer gamla Änglar som åter är hockeysugna...sen söker vi såklart med lykta efter backar där vi har jättebrist...men men..vi får la rulla runt =)

jimmiboy
Medlem

Antal inlägg : 5
Age : 48
Spelarnamn : Jimmi Boy
Position : LD
Registration date : 09-02-25

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  bait19 tis sep 08, 2009 2:26 pm

Med tanke på att Lantanovic är tbx i NS så förstår jag din idé. Men att säga hur det ser ut i mitt lag vet du redan om Wink
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  touring tis sep 08, 2009 5:52 pm

Team BringIT
Nu är inte jag GM för dom här, men jag vet hur tankegångarna går.

Swedish Pride (förra säsongens fulaste namn) fick stora spelarproblem på våren, GM satt och spelade COD med den bästa backen och spelarna som var kvar fick dåligt med matchträning. Därför skapades TBI, målet var att det alltid skulle gå och köra matcher på 4-5 stycken. Det fanns inga regler för vilka som skulle få vara med, bara du kände någon i laget och inte var en "idiot" så va du välkommen. Då laget gick upp i tvåan fanns det över 20 aktiva spelare i klubben. Syftet med klubben uppfylldes, dock blev resultaten upp och ner allt beroende på vilka som körde, en uppställning kunde piska tigers med 5-2... samtidigt som några andra förlorade mot Njurunda Red Bulls med 7-1. Så småningom började antalet aktiva spelare mattas av då andra spel lockade.

Till den här säsongen kommer TBI att byta namn och inriktning, detta eftersom det finns tillräckligt många duktiga spelare för att köra halvseriöst. GM Fransson är den som bestämmer vilka som får spela i klubben och vilket typ av spel laget skall ha. Det är även han som skurar toaletten efter matcherna. Laget har backar och forwards så att det precis räcker till. Dock kommer deras bästa Center och EASHL´s bästa back att köra med Le Resistance större delen av Tiden vilket såklart är ett stort avbräck.

Eventuellt kommer det också finnas ett sammarbetslag, bestående av de spelare som finns i den nuvarande truppen som vill vara med. Men skulle tro att några som spelare lämnar för spel i nya klubbar om dom inte får inbjudan att spela i Franssons lag.

touring
Medlem

Antal inlägg : 14
Age : 46
Spelarnamn : Knut Kragballe
Tröjnummer : 91
Position : C, LD
Lag : Le Resistance, Bring IT
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen tis sep 08, 2009 6:16 pm

jimmiboy skrev:Ja, som sagt, vi klipper av banden med spelsajten level7 där vi en gång grundades, dagens trupp innehåller en hel del folk som inte kommer därifrån så kändes som ett naturligt val att ta bort L7. Däremot har vi nog haft minst två olika omröstningar om vad vi ska heta men inga klockrena alternativ har framkommit o Angels heter vi ju redan i "folkmun" så vi kör på det.
Truppen, ja vi kör med dom vi har idag plus att det tillkommer gamla Änglar som åter är hockeysugna...sen söker vi såklart med lykta efter backar där vi har jättebrist...men men..vi får la rulla runt =)

Då vet man vart man ska vända sig om man får sparken från GRV då... Wink
Lycka till med starten av 10an och hälsa dom andra änglarna! Smile
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen tis sep 08, 2009 6:37 pm

touring skrev:Team BringIT
Nu är inte jag GM för dom här, men jag vet hur tankegångarna går.

Swedish Pride (förra säsongens fulaste namn) fick stora spelarproblem på våren, GM satt och spelade COD med den bästa backen och spelarna som var kvar fick dåligt med matchträning. Därför skapades TBI, målet var att det alltid skulle gå och köra matcher på 4-5 stycken. Det fanns inga regler för vilka som skulle få vara med, bara du kände någon i laget och inte var en "idiot" så va du välkommen. Då laget gick upp i tvåan fanns det över 20 aktiva spelare i klubben. Syftet med klubben uppfylldes, dock blev resultaten upp och ner allt beroende på vilka som körde, en uppställning kunde piska tigers med 5-2... samtidigt som några andra förlorade mot Njurunda Red Bulls med 7-1. Så småningom började antalet aktiva spelare mattas av då andra spel lockade.

Till den här säsongen kommer TBI att byta namn och inriktning, detta eftersom det finns tillräckligt många duktiga spelare för att köra halvseriöst. GM Fransson är den som bestämmer vilka som får spela i klubben och vilket typ av spel laget skall ha. Det är även han som skurar toaletten efter matcherna. Laget har backar och forwards så att det precis räcker till. Dock kommer deras bästa Center och EASHL´s bästa back att köra med Le Resistance större delen av Tiden vilket såklart är ett stort avbräck.Dock kommer deras bästa Center och EASHL´s bästa back att köra med Le Resistance större delen av Tiden vilket såklart är ett stort avbräck.


Eventuellt kommer det också finnas ett sammarbetslag, bestående av de spelare som finns i den nuvarande truppen som vill vara med. Men skulle tro att några som spelare lämnar för spel i nya klubbar om dom inte får inbjudan att spela i Franssons lag.

Nice, så ska det se ut. Informativ, kryddat med en stänk bra humor. Smile

"Det fanns inga regler för vilka som skulle få vara med, bara du kände någon i laget och inte var en "idiot" så va du välkommen."- ROFL!! Bästa rekryteringskonceptet någonsin!

"Dock kommer EASHL´s bästa back att köra med Le Resistance större delen av Tiden vilket såklart är ett stort avbräck."- Självironi när den är som allra bäst...
Wink
Hur som helst ett stort lycka till med starten av 10an!

Vad det gäller Ler så väntar vi allt med spänning på en liten mera utförlig rapport från den "hemlige mannen" himself, Mr Lyttbacka. Men om jag känner honom rätt så är inte truppen spikad förrän på releasedagen... Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  bait19 tis sep 08, 2009 9:41 pm

touring skrev:Team BringIT
Dock kommer deras bästa Center

Det är väl mig du menar nu Touring Very Happy
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen tis sep 08, 2009 9:52 pm

bait19 skrev:
touring skrev:Team BringIT
Dock kommer deras bästa Center

Det är väl mig du menar nu Touring Very Happy

Ja det kan man ju undra. För hur många centrar finns det från TBI som kommer att lira med Ler egentligen...

Det startar en kurs i höst som heter "Att tyda nyanser och formuleringar i forumspråk", ska jag anmäla dig dit eller?? Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  HeinzHarald tis sep 08, 2009 9:56 pm

Kingen skrev:Det startar en kurs i höst som heter "Att tyda nyanser och formuleringar i forumspråk"

Se till att man tar in mig som gästföreläsare bara, annars är den inte värd att gå. bounce
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Lyttbacka tis sep 08, 2009 10:26 pm

Kingen skrev:
Vad det gäller Ler så väntar vi allt med spänning på en liten mera utförlig rapport från den "hemlige mannen" himself, Mr Lyttbacka. Men om jag känner honom rätt så är inte truppen spikad förrän på releasedagen... Wink

Finns inte så mycket att säga. Vi försöker få ihop ett så slagkraftigt lag som möjligt. Har en liten backbrist för tillfället ( Rolling Eyes ) som vi försöker fylla upp. Men tycker som helhet att vi har ett väldigt spännande lag som säkert kommer lyckas bra.

Så räkna med oss...
Lyttbacka
Lyttbacka
Medlem
Medlem

Antal inlägg : 60
Age : 33
Spelarnamn : Urban Slobovich
Tröjnummer : 44
Position : Högerforward
Lag : LeR
Registration date : 07-10-21

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  touring tis sep 08, 2009 10:43 pm

Nä jag är deras bästa center.. sen att jag samtidigt är eashls bästa back är bara kul för mig.

Du bait är.. mest i vägen Wink

touring
Medlem

Antal inlägg : 14
Age : 46
Spelarnamn : Knut Kragballe
Tröjnummer : 91
Position : C, LD
Lag : Le Resistance, Bring IT
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen tis sep 08, 2009 11:43 pm

touring skrev:Nä jag är deras bästa center.. sen att jag samtidigt är eashls bästa back är bara kul för mig.

Du bait är.. mest i vägen Wink

Hahaha, se där. Då är det kanske jag som får åka på kurs istället då...
Men bara om Heinz kommer dit!

När går VM i oneliners förresten?? Något kul måste vi ju skicka baiten på i höst... Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  touring ons sep 09, 2009 1:18 am

Haha Idea

touring
Medlem

Antal inlägg : 14
Age : 46
Spelarnamn : Knut Kragballe
Tröjnummer : 91
Position : C, LD
Lag : Le Resistance, Bring IT
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Nogger ons sep 09, 2009 4:05 am

Vi i COG kommer köra på i höst och vi kommer bli bäst. Dock kommer iallafall nog jag inte spela lika mycket som detta året utan ta det lite lungnare med NHL spelandet. Jag vet inte riktigt, säkert men känns som man kommer fokusera på lite andra spel under hösten. Kommer bli mycket hockey det är garanterat men då mest bara när man har en 5 eller 6 personer online. Ska man vara riktigt uppriktig så känns hockey europa tyvärr ganska litet och det blir väl först om några år när folk har tillgång till riktigt bra internet uppkopplingar och man kan spela över atlanten som det blir riktigt intressant.
Nu känner man ju alla man spelar emot och 2/4 delar av tiden går ju åt att sitta i dressing room, men det kanske blir bättre på nästa spel
Nogger
Nogger
Medlem

Antal inlägg : 26
Age : 38
Spelarnamn : Nogger Hogberg
Position : missionären
Lag : Company of Geeks
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  bait19 ons sep 09, 2009 8:23 am

Kingen skrev:
När går VM i oneliners förresten?? Något kul måste vi ju skicka baiten på i höst... Wink

Haha jag bara längtar tills den kognitiv psykologin börjar här på LIU. Känns som det då kan vara läge att sätta sig ner med dig Kingen och försöka få ut varför du tkr om att göra självmål Wink
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  vajb ons sep 09, 2009 8:39 am

D mnr vl tckr?

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Kingen ons sep 09, 2009 9:10 pm

Nogger skrev:"ta det lite lungnare med NHL spelandet."
"fokusera på lite andra spel"

Aj då, låter inte som att peppet är på topp direkt!? Wink

Närå, ni blir nog minst lika besvärliga att ha att göra med i år också, trots Carlbrant i laget... Laughing
Lycka till iaf!
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Nogger fre sep 11, 2009 12:05 am

NHL 09 är det spel jag spelat överlägset mest. Överlägset!! Vi var tre personer som hade en dröm och det blev ett kompani av töntar.

Ett tag så vaknade jag på nätterna efter att jag drömt att vi precis hade förlorat en match. Nästan varje ledig kväll har man spelat NHL, suttit på jobbet och funderat ut olika spel typer osv. Köpte till och med ett gym kort i oktober förra året men har bara tränat 4 eller 5 gånger på gymmet sen dess. Så att man kommner spela något mindre betyder inte för mig att man inte kommer spela ofta. Men inte sitta uppe till åtta på morgonen för att sedan jobba klockan tio.

Känns som en evighet sedan man första gången åkte in på isen och man inte riktigt kunde greppa tanken på att det var ens riktiga namn på tröjan. Det var ju så sjukt häfigt. De flesta i laget hade inte spelat ett NHL spel sen det glada 90 talet, så allt vad position heter var ju inte så viktigt. Efter ett år är det bara att konstatera en sak. Det går inte att tröttna på detta spelet. Trots problem med konstant lagg så är det jävligt kul.

I början trodde jag att Gamereactor bestod av små snorungar i 13-14 års åldern. De flesta på Gamereactor sidan är ju ganska unga. Men det visade sig att de flesta var medelålders. En av er kör tom tunelbannan som jag åker till jobbet med Very Happy .
Erat val av namn Gamereactor Veterans. Det ser ju ganska snyggt ut. Estetiskt ser det riktigt bra ut. Men i längden så tycker jag nästan att ni borde byta namn. Men om det är en sida ni inte har någon som helst koppling till längre förstår jag inte varför gamereacor är kvar. Ta inte detta fel nu. Men i längden är det kanske inte så kul att spela för en hemsida där chefredaktören är en idiot, och en av hans medarbetare äter ihjäl sig. Jag tycker verkligen om gamereactor tidningen och har läst den sen starten då jag var en lika stor fjotis som frostbite.
Men hade jag spelat i Gamereactor så hade jag nog tyckt att man skulle byta namn till något som håller i längden. Vad ska ni heta i elvan till exempel?

Vill inte att ni ska ta illa vid er men ville bara säga vad jag tycker lite.

Nej nästa säsong kommer bli kul. Man får träffa nya intressanta människor och kanske några nya psychos i motståndarlagen
Nogger
Nogger
Medlem

Antal inlägg : 26
Age : 38
Spelarnamn : Nogger Hogberg
Position : missionären
Lag : Company of Geeks
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Snellhest fre sep 11, 2009 1:17 am

Nogger skrev:


har en bra poäng.


Senast ändrad av Kingen den fre sep 11, 2009 2:08 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Unnecessary quoting)

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  HeinzHarald fre sep 11, 2009 1:19 am

Nogger skrev:Men i längden är det kanske inte så kul att spela för en hemsida där chefredaktören är en idiot, och en av hans medarbetare äter ihjäl sig.

Nu kan jag bara tala för mig själv men jag tror inte vi ser det så lika lite som Flashback "spelar för" Jan Axelsson tex. Vi spelar för varandra i ett lag som skapades på ett specifikt forum. Vad som försigår utanför forumet har aldrig varit relevant.

Anledningen att hålla kvar vid Gamereactor i namnet är naturligtvis att det har varit vår lagidentitet en hel säsong. Som jag var inne på tidigare tycker jag vi har en hel del att vara stolta över som lag och det vore åtminstone till viss del att kasta bort det att ta ett nytt namn.

Jag kan dock tycka att GRS Veterans skulle funka det med. Vi har haft samma förkortning hela säsongen så det borde massor av folk känna igen (fotnot: GRSE Veterans tycker jag personligen är sämre då det saknas knytning till det i spelet).

F.ö. uppskattar jag ditt inlägg och tar definitivt inte illa vid.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  HeinzHarald fre sep 11, 2009 1:33 am

Nogger skrev:I början trodde jag att Gamereactor bestod av små snorungar i 13-14 års åldern. De flesta på Gamereactor sidan är ju ganska unga. Men det visade sig att de flesta var medelålders.

Lite komiskt är det allt. Vi är väl snarare ett av de "äldsta" lagen av de som spelat mycket i dagsläget. Sex av nio i nuvarande uppställning ligger runt 30 och Frost är vår ende yngling. Very Happy
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Läget hos lagen inför 10an...?? Empty Sv: Läget hos lagen inför 10an...??

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet