Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tråkigt

+3
Helge Adam
Vanguard
Snellhest
7 posters

Gå ner

Tråkigt Empty Tråkigt

Inlägg  Snellhest ons feb 11, 2009 12:55 am

Nån från detta lag har sagt att Vi i det nya laget glitchar till Gearman Eagles. så de ville inte möta oss.

Detta meddelande fick jag Av Razorbacks. när jag fråga om de jumpa oss.. då de stack i lobbyn(omklädningsrummet). De sa att nån från vårt gammla lag sa att vi glitcha..Om detta är sant att nån sagt det är jag grymt besviken. Nog för att ni kanske e arg/besvikna över att vi ville satsa på 1 femma. Men att smutskasta vårat lag jaja.

Som sagt vet inte om detta är sant då jag frågade efter vem som hade sagt det. de vägra svara på det.

Jag hoppas att inte detta är sant och att de hitta på saker. Men ser ingen anledning varför de skulle göra det.

Jaja ha de bra.

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Vanguard ons feb 11, 2009 1:36 am

Verkar skumt, vi har väl aldrig haft någon kontakt med GHL!? Jag tror inte på att det stämmer ivf!

Har inte hört några tongångar som skulle vara såpass "elaka" att jag tror någon skulle aktivt sabotera för er på något sätt. Bara så ni vet!
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Helge Adam ons feb 11, 2009 1:38 am

troligare är väl isf att de inte vill möta er för er låga rankings skull. Jag skulle ivf hoppa mot er av den anledningen tongue
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  vajb ons feb 11, 2009 1:41 am

Är tveksam till att nån som är kvar (av de hemskt få, som är det) skulle ha nån som helst kontakt med German Eagles överhuvudtaget, om det nu ens spelats nån match mot dom, antalet matcher har väl f.ö legat på ett minimum.

Info om att "utbrytarna" lirar stenhårt på "glitchmålen" kom väl upp till ytan ganska fort, för egen maskin. Vissa ser ju det som fusk, kanske det GHL menar?
http://www.infoom.se/mysite/index.php?sida=15030&user=3808 (Läs 9:e Feb).

Sen florerar ju andra mer eller mindre intressanta saker på andra ställen. Skön kommentar.
https://www.flashback.info/showpost.php?p=15041335&postcount=1166

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Helge Adam ons feb 11, 2009 2:00 am

hahaha.... för Trautmann gör ju inga glitchmål! Rolling Eyes

Kan dock hålla med levels lag i deras frustration. Hockey premieras inte i EASHL. Den som lirar bäst hockey vinner inte matcherna. Det har vi ju bevisat ett otal gånger. Det ända sättet att göra mål på i EASHL är ju dessa mål som Lytt och oc gör så bra. Sedan om man lirar 10 matcher kanske man får någon turlig studs eller en puck som letar sig in där den annars inte gör det. Innan ni berättade för mig att jag skulle hålla in LT så gjorde jag knappt några mål alls. Nu kan jag ivf få dit den i 9/10 frilägen och även ett och annat spelmål även om det fortfarande finns utrymme för att betydligt förbättra mig.
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Snellhest ons feb 11, 2009 3:12 am

angående Levels match va jag inte med. men enligt de som va med var det typ 7 onetimers.

sen angånde mål Alla de flesta lag spelar med att försöka göra de säkrare målen. Slagskott första Krysset. Lägga ner målisen och onetimers.. Vad jag ser i detta är att du kan försvara dig mot det.

dock folk som ävnder 99-glicth och Ninja hopp är mer spelförstörare än folk som tar mål som går att försvara sig mot...

Jag hade svårt att tro att nån här skulle ha sagt att vi glitchar.. men måsta nämna det och kolla. Sen så har jag inga problem om de inte vill möta oss för de vet de åker på däng. jaja hoppas patchen kommer snart.

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Kingen ons feb 11, 2009 4:48 am

Inget personligt mot dig Snellhest, men den här tråden kändes rätt så onödig...
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Marwin74 ons feb 11, 2009 10:27 am

Detta känns inte särskilt trovärdigt ifrån deras sida imo.
Marwin74
Marwin74
Moderator

Antal inlägg : 86
Age : 115
Spelarnamn : Martin
Tröjnummer : 74
Position : Center
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Nogger ons feb 11, 2009 5:57 pm

De spelar inte mot oss i CoG heller då de säger att vi glitchar. Det har ju inget att göra med att German Eagles har ett helt obefintligt försvar och en otrolig förmåga att inte göra mål som bara tyskar kan lyckas med.
Nogger
Nogger
Medlem

Antal inlägg : 26
Age : 38
Spelarnamn : Nogger Hogberg
Position : missionären
Lag : Company of Geeks
Registration date : 09-01-26

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Vanguard ons feb 11, 2009 8:18 pm

jepp, sen är det juh en liten skillnad mellan vad vi i europa kallar glitch å de i amerika! missförstånden kan bli mång när glitch här kan betyda "cheesegoals" & "99-stats" Wink den ena har vi juh alltid mer eller mindre kört med, så på så sätt kan man juh inget säga heller. Dock försvinner juh det mest uppenbara (och lättaste) "glitch"målet med patchen, så det är juh possitivt Smile

Kan juh ha varit något sådant, vi spelar inte mot sånna som "glitchar" bättre än oss Very Happy

Sen för att tillägga lite till Kingens kritik tycker jag att du kunde ha skrivit ditt första inlägg lite mer "försiktigt", frågande istället för anklagande. Inte direkt kul å få en sådan anklagelse rakt i ansiktet! Även om det inte var menat så, så är det så det ser ut när man läser det ...speciellt med en sådan källa som inte känns direkt übertrovärdig Wink
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Snellhest ons feb 11, 2009 8:35 pm

jo jag är inte värdens bäste på att formulera mig.

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Vanguard ons feb 11, 2009 8:42 pm

hehe, det kommer, juh mer man skriver (& tänker på hur man gör 'et...) desto bättre blir man. "Learning by doing" som det så fint heter, det är så jag lärt mig. Är väl inte bäst jag heller för det, men mycket bättre än vad jag var förut Wink
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Tråkigt Empty Sv: Tråkigt

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet