Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Har folk stuckit på träningsläger?

+8
Snellhest
vajb
Vanguard
Kingen
bait19
Lyttbacka
Marwin74
HeinzHarald
12 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty Sv: Har folk stuckit på träningsläger?

Inlägg  robban89 ons feb 11, 2009 7:10 pm

robban89 skrev:Jag har skickat ett meddelande till Marvin ang mitt avhop från klubben , det är högst tillfälligt under tiden till vi vet vad som händer! för tillfället är ju det helt hopplöst att få ihop någon att spela med så jag har blivit en cog , hoppas givetvis på att vårat gammla härliga gäng strålar samman igen hjärtat är ju i GRSE så klart Very Happy

Är nu mera klubblös på grund av ovanstående uttalande , blev bort plockad från coq när jag frågade anledning fick jag till svar " vi kände att du helst vill spela i GRSE !!"
Och ja det vill jag så där har dom ju rätt , tänker följa Marwins råd o söka till FiF där kommer det ju finnas en del gammla GRSE are o då käns det ju nästan som hemma Very Happy Hockey

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty Sv: Har folk stuckit på träningsläger?

Inlägg  Kingen ons feb 11, 2009 7:37 pm

robban89 skrev:
robban89 skrev:Jag har skickat ett meddelande till Marvin ang mitt avhop från klubben , det är högst tillfälligt under tiden till vi vet vad som händer! för tillfället är ju det helt hopplöst att få ihop någon att spela med så jag har blivit en cog , hoppas givetvis på att vårat gammla härliga gäng strålar samman igen hjärtat är ju i GRSE så klart Very Happy

Är nu mera klubblös på grund av ovanstående uttalande , blev bort plockad från coq när jag frågade anledning fick jag till svar " vi kände att du helst vill spela i GRSE !!"
Och ja det vill jag så där har dom ju rätt , tänker följa Marwins råd o söka till FiF där kommer det ju finnas en del gammla GRSE are o då käns det ju nästan som hemma Very Happy Hockey
Trodde du helt ärligt att du skulle få spela kvar i Cog efter ett sånt uttalande Robban!? Wink Kanske inte det smartaste att gå till ett av Sveriges bästa/hårdast satsande lag med den inställningen. Kan ju tänka mig att när dom tar in nån så förväntar dom sig att man har tänkt att satsa rätt så hårt på just det laget...
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty hf

Inlägg  robban89 ons feb 11, 2009 7:51 pm

Får väl sluta o va ärlig då!! men efter ca 1000 matcher snart i grse är det ju svårt att inte ha sitt hjärta där men det betyder ju inte att man inte kan satsa helhjärtat i en annan klubb men det kanske dom inte förstår men men sådant e livet.

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty Sv: Har folk stuckit på träningsläger?

Inlägg  Ralfduran tor feb 12, 2009 9:26 pm

robban89 skrev:Får väl sluta o va ärlig då!! men efter ca 1000 matcher snart i grse är det ju svårt att inte ha sitt hjärta där men det betyder ju inte att man inte kan satsa helhjärtat i en annan klubb men det kanske dom inte förstår men men sådant e livet.

Jo, faktum är väl att den individuella motivitionen ligger på topp när man hamnar på nytt territorium och vill visa sig värdig omständigheterna. Men du kom vid fel tidpunkt helt enkelt, då vi ligger i en djup svacka för närvarande och även bestämt oss för att ligga lågt med det här spelet ett tag framöver. Jag vet inte med de andra, men för egen del känner jag att vi som spelat mest ihop borde samlas och börja spela stabil virtuell hockey innan någon ny talang beblandar sig i leken. Sen igen tycker jag inte att ni ska överge GRSE då vi behöver lite etablerade lag att möta i framtiden, och det tycker jag verkligen att ni är även utan de som är bäst på att överlista datorns premisser.
Wink

Ralfduran
Medlem

Antal inlägg : 4
Age : 35
Spelarnamn : Cornelius Ketchup
Tröjnummer : 15
Position : RW
Registration date : 09-01-25

Till överst på sidan Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty Sv: Har folk stuckit på träningsläger?

Inlägg  Vanguard fre feb 13, 2009 1:15 pm

Tack Ralfie! Det är alltid skönt med lite stöd, även från utomstående. Jag känner lite likadant, det är roligare om klubbar som varit med från början lyckas etablera sig lite än om det, vid varje nytt spelsläpp eller patch, startas nya lag hela tiden.
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Har folk stuckit på träningsläger? - Sida 2 Empty Sv: Har folk stuckit på träningsläger?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet