Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

väntan i omklädningsrummet..

+3
Kingen
Marwin74
carlbrant
7 posters

Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  carlbrant ons jan 21, 2009 6:49 pm

vet inte bara om det jag som e ganska trött på att sitta och glo i omklädningsrummet...
här tänke jag ta upp en del som vi e ngra som har snappat upp...

kingen snackade ngt om en tråd där det framkom att ju högre status dvs skilllvl man har i VS matcher ju bättre motstånd får man möta..min uppfattning e att det stämmer..

kollade runt lite och hitta i fliken i MITT NHL09 online där finns ytteligare en flik online inställningar och så den sista inställningar för snabb match där kan man ändra till NEJ på båda svaren så kommer vi nog få mer matcher ville ta upp det och få folk att ändra så kan vi se om det blir ngn skillnad??

sen vet jag att det e en del snack om att tex byta tag eller tröjor för att få fler matcher?? hur ställer vi oss till detta??
carlbrant
carlbrant
Lagmedlem

Antal inlägg : 29
Age : 45
Spelarnamn : Carlbrant
Tröjnummer : 78
Position : center
Lag : COG
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Marwin74 ons jan 21, 2009 6:56 pm

Bra tips ska testa det. Byta dress nu när tvillingarna Lindqvist lagt ner en smärre förmögenhet på autentiska tröjor känns lite over the top. En liten ändring i tagen är, tycker jag, ett bättre alt.
Marwin74
Marwin74
Moderator

Antal inlägg : 86
Age : 115
Spelarnamn : Martin
Tröjnummer : 74
Position : Center
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Kingen ons jan 21, 2009 7:02 pm

Kan ju slänga in länken här, osäker om det stämmer iofs. Kan ju dock vara värt att testa.

http://www.eashlforum.com/forum/showthread.php?t=1803
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  HeinzHarald ons jan 21, 2009 9:06 pm

Att byta förkortning och tröja tror jag är i princip lönlöst av följande anledningar:

En del lär känna igen våra gamertags.

Jag brukar själv innan första tekning gå in och kolla namnet på laget vi möter om jag inte redan vet det. Gör andra likadant kan de hoppa i det läget och vi har faktiskt förlorat tid snarare än vunnit.

Om de inte kollar vilka vi var innan matchstart så kollar de garanterat efteråt och därför lär det inte dröja länge alls innan vi måste byta förkortning och tröja ännu en gång.

Sen tycker jag dessutom det är lite småstörigt när andra lag ändrar förkortning och tröja och vill gärna undvika att vara störig själv.

Den här inställningen ska jag dock tveklöst kolla upp. Klart värt ett försök.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Helge Adam ons jan 21, 2009 10:38 pm

Marwin74 skrev:Bra tips ska testa det. Byta dress nu när tvillingarna Lindqvist lagt ner en smärre förmögenhet på autentiska tröjor känns lite over the top. En liten ändring i tagen är, tycker jag, ett bättre alt.

hahaha... förmögenhet? vetefan 700:- per tröja är ju knappast några pengar. Sedan har man väl inte BARA köpt tröjan för att det är GRSE, de är ju faktiskt snygga också Wink

Men tack för omtanken Smile

Tyvärr tror jag som heinz dock att det skulle vara lönlöst. Men vi kan ju alltid testa och om det inte blir någon ändring så är det ju bara å byta tillbax
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Vanguard tor jan 22, 2009 12:17 am

Jag tror vi får en jävla respect från seriösare lag om vi inte byter. Å egentligen vill vi möte de jävla skitlagen som inte vill/vågar möta oss öht!? men vi får'la se, blir det ändring är ivf jag för att vi sedan ändrar tillbaks för å se hur det är.

OMSK är, som Harald tidigare sagt också, "endel av vår GRSE identitet" å det får jag nog ta å hålla med om.
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Slipsen tor jan 22, 2009 10:48 am

Hittade den här tråden på EAs forum:
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?messageID=4647874&#4647874

Här bekräftar faktiskt Oilersguru att det stämmer att ju högre skill-level man har i 1 mot 1 desto högre rankade lag får man möta, detta kan ju vara bra att tänka på. Är vi många inne kan man ju ha en med hög skill nivå överst i omkl.rummet för att på så sätt få möta bättre motstånd och ha chans på fler poäng…

Vad det gäller förkortnings och tröjbyte tycker jag inte att vi skall göra det. Vågar andra lag inte möta oss så är de inte värda vår tid.

Grattis till Carlbrant som igår spelade sin 1000:e(!!!!) match!!
Om varje match tar 20 min så har han spenderat 333h på rinken… det är ju för faan nästan 1,2 miljoner sekunder…. Känns som om Robban kan få konkurrens om årets ”No-lifer 2009”.
Slipsen
Slipsen
Medlem

Antal inlägg : 68
Age : 41
Spelarnamn : Jonas Rämö
Tröjnummer : 15
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

väntan i omklädningsrummet.. Empty Sv: väntan i omklädningsrummet..

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet