Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Den stora Hyllnings tråden!

+7
Helge Adam
bait19
robban89
carlbrant
Kingen
Lyttbacka
Snellhest
11 posters

 :: Övrigt

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Snellhest lör jan 17, 2009 5:34 am

Pga att vi har en whine tråd kan vi ha en liten hyllnings tråd med..E det en dålig ide så ta bort topicen.

jag vill bara tacka Vajb Carlbrant och Robban som fick igång mig idag igen i en match efter ett antal misslyckade matcher. Mitt spel börja fungera bättre och det va skönt då det känns som jag spelat som en kratta i 2 dar. 6 mål tackar man och tar emot.

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Lyttbacka lör jan 17, 2009 11:32 am

Jag vill i huvudsak tacka Kingen och Heinz för ett gediget defensivt arbete. Backarna är otroligt viktiga, även om de kanske glöms bort ibland. Wink
Lyttbacka
Lyttbacka
Medlem
Medlem

Antal inlägg : 60
Age : 33
Spelarnamn : Urban Slobovich
Tröjnummer : 44
Position : Högerforward
Lag : LeR
Registration date : 07-10-21

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Kingen lör jan 17, 2009 3:13 pm

Tackar Lytt, det värmde!

Jag vill ge cred till alla i laget som aldrig ger upp och fortsätter ha en positiv attityd när vi har fått ett par måls underläge! (vajb, lytt, snellhest, slipsen, m.fl)
Det finns inget som lyfter mig mer än lite "pepptalk" i dessa lägen. Däremot så spelar man ju knappast bättre om det blir en massa gnäll så fort man får ett par mål i baken...
Tror stenhårt på att man behöver lyfta fram det positiva när det går lite tungt, fast det är väl olika från pers. till pers.. En del kanske hellre vill ha en utskällning i det läget för att tagga till, dock inte jag... Smile
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  carlbrant sön jan 18, 2009 2:34 am

jag måste själv rannsaka mig där jag e inte så glad men jag jobbar på att bli bättre när det går tungt hoppas fler som vill arbeta på sina dåliga sidor..
carlbrant
carlbrant
Lagmedlem

Antal inlägg : 29
Age : 45
Spelarnamn : Carlbrant
Tröjnummer : 78
Position : center
Lag : COG
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Kingen sön jan 18, 2009 4:02 am

carlbrant skrev:jag måste själv rannsaka mig där jag e inte så glad men jag jobbar på att bli bättre när det går tungt hoppas fler som vill arbeta på sina dåliga sidor..

Det var inte riktigt så jag menade C... Alla får bli hur tjuriga dom vill när det går dåligt (jag själv blir helt vansinnig emellanåt) Wink. Det jag ville ge cred för var till dom som fortsätter att se det positiva när det går lite tungt. Märker man att någon börjar lacka ur så tycker iaf jag att det lyfter en enormt om någon säger ngt positivt. Men det är väl som sagt olika från pers. till pers...

Ps: Jag själv är nog en av dom i laget som kan bli argast när det går dålig, men kom ihåg att aldrig ta åt er, det är ALLTID bara på mig själv! Sad Laughing
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty gf

Inlägg  robban89 sön jan 18, 2009 2:03 pm

.


Senast ändrad av robban89 den fre sep 11, 2009 11:31 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  bait19 sön jan 18, 2009 2:11 pm

Jag vill passa på och hylla Lyttbacka som gjorde det riktigt bra i målet igår under de matcher jag var med Wink
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  carlbrant mån jan 19, 2009 8:23 pm

vill hylla alla som spelat med mig under dagen ..då jag försökte hitta lite av en ny tändning efter det gått tungt ett par dagar..försökte helt enkelt behålla vårt spel men göra saker enklare..snodde vissa enkla saker av tex. SIP och finnish washers...och tack folk för att ni lyssnade ..det kanske verkar som jag försöker vara en viktigpetter och syra men det e inte så jag vill bli uppfattad ...vill bara få oss på rätt sida igen ...bra spelat grabbar..
carlbrant
carlbrant
Lagmedlem

Antal inlägg : 29
Age : 45
Spelarnamn : Carlbrant
Tröjnummer : 78
Position : center
Lag : COG
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Helge Adam mån jan 19, 2009 8:28 pm

Stämmer in i Carlbrants kör, Det var härligt att lira idag. Vi alla gjorde tillsammans en grym insats. Våra motståndare måste ha känt så som vi ibland känner när vi inte kommer något framåt! Bra spelat men framför allt bra anpassat till nya idéer.
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Lyttbacka mån jan 19, 2009 8:42 pm

Vad kul att det fungerade för er formation också. Jag, Bait, Vanguard och Bonie var nämligen oslagbara i det andra. Riktigt roligt spel. Wink
Lyttbacka
Lyttbacka
Medlem
Medlem

Antal inlägg : 60
Age : 33
Spelarnamn : Urban Slobovich
Tröjnummer : 44
Position : Högerforward
Lag : LeR
Registration date : 07-10-21

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Snellhest ons jan 21, 2009 4:40 am

Måste Hylla Kingen för att han inte tar Mina hjärtliga och helt omedvetna kapningar ibland på ett bra sätt.

Citat från idag bara..
1# Då har vi ju Ingen back.
skulle dela upp oss carlbrant säger jag vajb lyttbacka...(tror jag) sen va det Jag robban Bait och King i det andra.. bara att kingen spelade med de andra tidigare. så jag glömde bort att han skulle spela med oss.

2# Det va fan den sämsta pausningen jag sett.
Jag och carlbrant kommer 2 mot 0 jag lite snett från sidan ska lägga en pass typ om max 1 sec.. då trycker kingen Paus. vilket leder till lagg men passen går fram men carlbrant lågger den utanför i nätet bakom mål. PGA det som händer med paus mitt i game. Dock gjorde det inte så mycket vi vann matchen med 1 mål.

sen tackar jag även alla som stöttar en när man står i mål och inte gör en 100% insats..

Spelet ser bättre ut stundtals igen oxå och vi kan vi kan bara vi vill.

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  vajb ons jan 21, 2009 11:26 am

En liten hyllning till vår stjärnmålvakt Snellhest efter gårdagen är nog på sin plats. T.o.m beathead från Swedish Tigers skickade ett kort meddelande och tyckte vår målvakt gjorde ett skapligt jobb!

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Vanguard ons jan 21, 2009 6:39 pm

Ja Beathead verkar vara en jävligt schysst snubbe! Jobbar på för att vi ska få/behålla en bra stämning mellan de svenska lagen i EASHL!
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Slipsen tor jan 22, 2009 10:58 am

Jag vill passa på att hylla alla som spelade igår. En extra eloge till Vajb och alla andra i det laget som jag ingick i. Vi spelade riktigt rolig hockey, speciellt efter att Vajb ”sagt till på skarpen” efter en mindre bra match då vi körde fast gång på gång med samma försök till inspel på bortre.
Efter den matchen (och även lite innan den matchen) spelade vi runt pucken på ett underbart sätt. Detta gav också god utdelning i form av en massa retur mål efter att Vajb och jag matat slagskott från blålinjen, vi gjorde naturligtvis en massa snygga andra mål då motståndarna försökte ta bort oss på blå.
För er som inte var med i vårt lag kan jag rekommendera en titt på detta klipp som visar hur ett powerplay skall gå till…
Hockey http://www.easportsworld.com/en_US/video/3385813
Slipsen
Slipsen
Medlem

Antal inlägg : 68
Age : 41
Spelarnamn : Jonas Rämö
Tröjnummer : 15
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Vanguard tor jan 22, 2009 8:39 pm

+1 på Slipsens hyllning! Vi märkte även att det öppnades upp för de mer vanliga direktskottsmålen när motståndet försökte komma åt vårat spel till backarna!
Jag kommer verkligen anstränga mig extra mycket för att få till sådant spel i fortsättningen!

Det är så spelet ska spelas, det är så man får det att bli kul. Inte ett enda glitchmål!!!
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Kingen tis jan 27, 2009 3:20 am

Dagens hyllning går till Carlbrant, som idag visade STOR lagmoral genom att: Efter ha fått RROD på sin box efter en match, hejdlöst kastat sig iväg på en 7 milsresa för att köpa en ny, endast för att hinna tillbaka och köra några kvällsmatcher till med laget innan dygnet var över. Shocked Laughing

Skönt att veta att man inte är ensamt beroende i laget iaf... Bra jobbat C!! Wink
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Helge Adam tis jan 27, 2009 5:49 pm

Snyggt mål och spel slipsen och ni andra. Förvänta er detta mål i en kommande video!

Måste stämma in i kingens hyllning ovan, Starkt jobbat carlis! Bait köpte väl också en ny efter RROD eller? Hur som helst, Me Approve!
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  bait19 mån feb 02, 2009 11:46 pm

Jag måste passa på att ge lite folk beröm. De tre sista matcherna jag var med ikväll var nog de tre bästa jag varit med om sen jag joinade klubben.

De två första matcherna som vi lirade på fem personer. Hade vi nog en målskillnad på 14-3 eller liknande. Då ska det också tilläggas att Snell stod i målet (visserligen gjorde han det på ett ypperligt sätt). Men allt verkade funka. Och då lirade Vanguard ensam back med.

Sedan när laggets kungs (kingen) tittade in lirade vi en match. Tror det blev 6-2 där...

Så jag tycker att Kingen, Lytt, Mördaren, Snell och Vanguard gjorde det bra ikväll Wink
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Vanguard mån feb 02, 2009 11:50 pm

Kan bara hålla med, riktigt bra spelat allihopa! När Lytten gör 4 mål, 2 matcher i rad utan att lyckas med några av sina vanliga "högra kryss"-varianter, då ere bara lagspel man kan "skylla" på Wink

Härligt med så många lyckade backskott också, det var riktigt kul Smile
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Marwin74 mån feb 09, 2009 10:37 am

Är på sin plats med en Hyllning till er som väljer att stanna och kämpa för GRS existens på hockeykartan. Ni vet själva vilka ni är så jag namedroppar inte. Var kul att se att vi lyckades forsätta på den vinnande vägen även igår kväll, bra spelat av samtliga. Målbilden är fortfarande att vi gör detta (i 1:a hand) för att vi är vuxna män som gillar att vara barn.
Som läget är nu så uppmanar jag alla i laget att inte stirra sig blinda på placeringar och divisioner utan bara gå ut på isen och ha roligt, byt positioner testa vart ni vill spela osv.
Som Vanguard tog upp i någon tråd stöter ni på folk som verkar intressanta för laget så messa mig eller Harald, vill få upp antalet spelare så fort som möjligt men vill inte rekrytera fel personer då det är lite av en motivations killer.
Mvh
Marwin
Marwin74
Marwin74
Moderator

Antal inlägg : 86
Age : 115
Spelarnamn : Martin
Tröjnummer : 74
Position : Center
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  vajb mån feb 09, 2009 12:29 pm

Marwin74 skrev:
Som Vanguard tog upp i någon tråd stöter ni på folk som verkar intressanta för laget så messa mig eller Harald, vill få upp antalet spelare så fort som möjligt men vill inte rekrytera fel personer då det är lite av en motivations killer.
Mvh
Marwin

Dags att ta en post i orginaltråden på GR för Marwin kanske?

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Marwin74 mån feb 09, 2009 3:32 pm

Japp
Marwin74
Marwin74
Moderator

Antal inlägg : 86
Age : 115
Spelarnamn : Martin
Tröjnummer : 74
Position : Center
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Kingen fre feb 27, 2009 6:09 am

Jag vill hylla min bredbandsleverantör som nu i dagarna tydligen har åtgärdat ett latent fel som har orsakat konstant lagg i en hel månad för mig.

Så in i h*****e gott att äntligen kunna lira laggfritt!!!!! Very Happy
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Slipsen fre feb 27, 2009 2:54 pm

Jag skulle vilja hylla Robban som tar med sig en xbox till sin tjej som bor "långt-bort-i-helvete" bara för att kunna spela. Det är inte undra på att den mannen numera är GM. Cool

Sen vill jag oxå hylla Kingens bredbandsleverantör som gjort han lagg fri, vilket förhoppningsvis betyder mer speltid(om det går att få mer) för honom, alltid uppskattat från lagkamrater.

Sen vet jag inte om jag kan säga att inaktiviteten är så stor, i måndagskväll var vi 6st och i tisdagskväll var vi 4. Sen kanske det inte är så varje kväll men det va de kvällarna jag fick ihop lite speltid denna vecka så det var kul. Hoppas förövrigt att man kan få till endel speltid idag(ikväll/natt?) och på lördag. Ses vi då Kingen?
Slipsen
Slipsen
Medlem

Antal inlägg : 68
Age : 41
Spelarnamn : Jonas Rämö
Tröjnummer : 15
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  vajb ons mar 04, 2009 1:05 pm

En liten men icke obetydlig hyllning till den femma som var på isen under dagens vändning igår i sista matchen. 0-3 inför sista blev till slut 5-3, nyckeln till vinst blev ett stabilt försvar i tredje perioden, GG Helge och King!

En hyllning till samtliga som lirat då vi plockat nästan 200 ranker på ett par dagar och har endast en förlust på dom senaste.. vadå.. 20 matcherna?

Näe, nu tar vi oss i kragen allihopa och spelar upp oss till tvåan ikväll, bara 64 ranker kvar. Smile

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Hyllnings tråden! Empty Sv: Den stora Hyllnings tråden!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 :: Övrigt

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet