Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vart VILL ni spela?

3 posters

Gå ner

Vart VILL ni spela? Empty Vart VILL ni spela?

Inlägg  Vanguard sön feb 08, 2009 10:21 pm

Det har varit endel hoppande mellan positioner inom laget, tänkte bara att vi alla kunde ta å skriva vart ni vill och kan tänka er att spela. Jag hackar inte på dem som bytt positioner, självklart ska man ha chans att skola om, om man tröttnat på att spela en position.

Det jag däremot vill, är att folk till en lite större del väljer 1 eller 2 positioner som man i största mån försöker hålla sig till, en plats där man spelar i första hand & en reservplats som man kan ta ifall man är flera som spelar samma position i ett "PARTY". Anledningen till detta är att jag är av den bestämda uppfattningen att vi kommer att tjäna på det då folk blir bättre på att spela just de platserna, istället för att hoppa runt var å varannan dag mellan varenda plats som finns å kanske tom tar platser som skulle vara bättre för andra.

Ni får självfallet säga om ni håller med eller inte, men jag tror stenhårt på att man bör försöka hålla sig så mycket som möjligt till någon speciell plats. Går det dåligt får man helt enkelt försöka kämpa lite för att ta sig ur svackan.


Själv spelar jag ivf helst Center i 1:a hand och Left Defense i andra hand, jag har sen en tid försökt hålla mig till dessa positioner då jag vet att jag är bättre för laget om jag satsar på de platserna så mycket som möjligt.
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vart VILL ni spela? Empty Sv: Vart VILL ni spela?

Inlägg  Helge Adam sön feb 08, 2009 11:01 pm

Jag lirar helst Forward, eftersom jag inte är den klaraste stjärnan på himlen dock så tar jag den sidan som blir över. Tycker förövrigt att det är ganska samma sak att lira höger som vänster, Man kommer bara på olika lägen framför mål.

Sedan lirar jag fortsatt gärna back när det behövs sålänge som man får upp och andas emellan åt. Men som sagt helst forward.
Helge Adam
Helge Adam
Medlem

Antal inlägg : 45
Age : 42
Spelarnamn : Niklas Lindkvist
Tröjnummer : 28
Position : Defence
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Vart VILL ni spela? Empty Sv: Vart VILL ni spela?

Inlägg  bait19 mån feb 09, 2009 12:06 am

Finns möjligheten är jag gärna med och lirar med er på dagtid under veckodagarna, om man får det vill säga..
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Vart VILL ni spela? Empty Sv: Vart VILL ni spela?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet