Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Den stora Whine-tråden

+9
Marwin74
Lyttbacka
robban89
Benhard
vajb
HeinzHarald
Slipsen
Helge Adam
Kingen
13 posters

 :: Övrigt

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen fre jan 16, 2009 10:46 pm

Lyttbacka skrev:Sen är jag imponerad över hur kingen lyckas vrida och vända på allt så det framställs som hans fel. tongue

Nja, inte riktigt allt... Vi har t.ex en riktig humörsspelare i laget (han vill nog helst vara anonym så vi kan kalla honom för "Robban"). Denna spelare var nog på sitt absolut sämsta humör igår, hur han spelade då får ni räkna ut själva... Så igår var inte allt mitt fel! Laughing
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty jjgg

Inlägg  robban89 fre jan 16, 2009 11:28 pm

.


Senast ändrad av robban89 den fre sep 11, 2009 11:34 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Snellhest lör jan 17, 2009 5:22 am

Jag whinar på mig själv.. vet att jag blir negativ och säger att ingenthing funkar när det inte gör det och låter uppgiven kanske.. men säg ill mig på skarpen då.. innerst inne tror jag man kan vända men har man en skit dag så har man

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Snellhest mån jan 19, 2009 6:04 pm

alltså vi måste släppa pucken oftare och snabbare vid många lägen. Jag själv includerat i detta. Många gånger när vi kör fast så fortsätter vi försöka göra saker som de täcker upp och tappar puck pga att nån håller den förlänge.. Visst att man tappar puck sånt händer men när vi inte kommer nån vart måste det hända saker snabbt. man kan inte driva med puck i 3 timmar och tro att man ska behålla den alltid.

och sen sök yta så att den spelare som har pucken får alternativ..Och så fort vi tappar puck stick hem.. max 1-2 som forcheckar.. de andra ska säkra bakåt.

Mycket whine här men måste få nån ändring på våra svagheter. för att ta topp lag så kan vi inte ge dem frilägen eller sjabbla med puck allt för ofta..ser man ingen passs väg dra iväg en dump eller spela hem och börja om på back. Forwards måste komma med fart.. och inte bli stilla stående på blålinjen och vänta pass. får man inte pass börja gör en sidoförflyttning och sen tillbaka. om inte detta funkar gör en circel..för fart. nångång kan man stå still men så mycket svårare att få in pucken i zon.

Måsta bara skriva av mig lite

Det är mänskligt att Fela så det är lungt. men värt att jobba på

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  HeinzHarald mån jan 19, 2009 6:35 pm

Snellhest skrev:alltså vi måste släppa pucken oftare och snabbare vid många lägen.

Och för att klara av det bättre måste vi ligga närmare varandra i offensiv zon. En forward bör alltid finnas tillgänglig på en relativt enkel passning. Vi har snackat om detta flera gånger tidigare och jag har sett det fungera några gånger, men vi faller alldeles för snabbt tillbaka till att placera oss själva i bra skottläge snarare än bra passningsläge.

Placering kan vara klurigt, jag har själv löjligt svårt att placera mig rätt som forward, men så är det inte en slump att jag håller mig till backplats. Wink

Jag tror på det här med att försöka placera sig för passning istället för skott. Att leta utrymmet för att kunna ta emot en enkel passning. Bra skottlägen kommer om vi spelar runt bra samtidigt som vi har rörelse på spelarna.

Snellhest skrev:får man inte pass börja gör en sidoförflyttning och sen tillbaka. om inte detta funkar gör en circel..för fart.

Det där är viktigt, mycket viktigt. Det är så vansinnigt mycket lättare att hitta ett bra uppspel om forwarden rör sig i sidled antingen rakt eller i cirkel. Vet jag att forwarden "kommer tillbaka" till sin kant är det busenkelt att matcha passningen till hans åkning tillbaka ut mot sargen. Med lite tur har forwarden här lyckats skaka av sig bevakning och har han inte det har han åtminstone lite fart och därmed bättre chans att göra något konstruktivt.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Vanguard mån jan 19, 2009 7:32 pm

Många gånger när vi kommer "2" mot 1 eller "2" mot 2 så är vi egentligen 3 mot 2. Det är ofta det finns en pass snett bakåt rakt framför mål istället för den uppenbara passen framför mål som så ofta täcks av en slängd Back, tror det kan vara en lösning att försöka titta runt mer innan man slår passen. Detta iom att man oftast har endel tid innan man kommer i läget för direktskottspassen ändå. å såklart, kommer man snett bakom så säger man det i micen!!
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  vajb mån jan 19, 2009 11:47 pm

Enkla tankegångar löser mycket...

Det är VÅRAN puck. Har vi den så ska vi förvalta den och hålla den inom laget, om det så betyder att vi måste backa från deras förlängda till våran. Backa ut och börja om, istället för att tappa på blå eller vid infart i zon. Fastna på BLÅ = kontring med backar som är på väg fram.

In med puck, dunka ner djupt medans fortfarande dina medforwards har fart, eller lägg i sidled/bak till back, men fastna för fan inte två meter innanför blå.

Tappar vi puck i deras zon? Livsfarligt lag? Forechecking med forwards. Nybörjarlag? Skicka hela kedjan efter puckhållaren samt dom närmaste passningsmottagarna i deras lag. Backarna får ta ansvar för att ingen ligger bakom dom i mittzon, vilket dom oftast gör och det är ofta man missar denna.

Forechecking ger OFTA ett stressat felpass av dom och jävligt ofta en extra målchans eller återvunnen puckkontroll, vilket kan betyda en snabb målchans av forward, eller kan leda till att vi får en minuts närvaro till i deras zon, om vi lyckas få in backarna i zon och börja spela runt pucken igen.

Forechecking samma sekund vi tappar pucken samt minst båda forwards kring målvakten så fort han får pucken ända fram till avblåsning.

Vi kan ju gå in på allt man gör fel som back om vi vill, men risken finns att jag redan vet om mina missar, det som däremot sker i offensiv zon verkar vara mer rutin än misstag ibland. Smile

0.05 Euro ur en egoistisk, puckkåt, målkåt backs synvinkel. Take it or leave it. Smile

Till sist men inte minst, VÅGA lita på din lagkamrat att han tar hand om pucken lika bra som DU tror att du tar hand om pucken. Gnäll inte, lär folk fler alternativ på hur man kan behandla situationerna. Och för helvetet, matchen är INTE över efter 0-2 i rövva!

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Snellhest tis jan 20, 2009 3:37 am

Nu e Allt skit skit skit.. 3 gånger idag på kvällen låste sig mitt xbox mitt i pågående matcher. Vet inte vad som e felet.. testa ha spelet på hhd med men låste sig då med. kanske överhettning.. Men ja vet inte bara skit iaf.. hade ju inte tappat poäng mot vissa lag om jag fått varit kvar kanske..

Dock så har jag ju istort sett spelat xbox från 11.00-11.30 till 01.00 men några timmars break runt 18-22

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen tis jan 20, 2009 4:42 am

Trist Snellhest, vi hade verkligen behövt dig i dom matcherna du trillade ur... Hoppas att det ordnar sig!
Btw, vi måste vara ett av dom absolut ojämnaste lagen som finns. Först gör vi en kanonmatch mot Killer Machines och vinner med 4-1, en timma senare förlorar vi mot ett div 55-lag och spelar som krattor... Rolling Eyes


Bra inlägg vajb!
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Vanguard tis jan 20, 2009 2:18 pm

Bra skrivet Vajb! Får bara lägga till 1 sak, SNACKA!!! Hur svårt ska det vara, ibland hör man någon säga "kommer på bortre" (el liknande) eller "backpass!" men fan där tar det också stopp! det måste bli bättre.
Kalla dump!? Gör det då tidigare än när du e påväg över blå, det tar nämligen nån liten stund för puckhållare att ta in informationen å utföra handlingen (iom att man oftast inte sitter beredd på de knapparna). Om man skall dumpa, ropa ut det tidigt också, forwardsen går annars självfallet på sväng vid blå för att inte gå in offside & vips e man 2:a på dumpen.

Dump har vi nu märkt funkar ganska bra när vi har svårt å komma in över blå å etablera oss, men vi kan bli så mycket bättre om vi bara snackar mer! Detta gäller självfallet så mycket mer än bara dumpen också! om någon verkar fastna i hörnet utan bra passningslägen, så går backen ut mot sarg (å kallar om passläget finns) & forwarden vid bortre går ner bakom mål (å kallar "runden" om passläge finns). osv. Bara 2 exempel på när vi kan hjälpa varan med micen. men man kan juh i övrigt fråga varför vi lirar med mic om vi inte använder dem!??

Ibland blir det fel, ibland tappar man pucken pga att man snackat i fel läge, ibland kanske man aldrig får pucken till sig trotts att man kallar en hel match. Dock, slutar man kalla på puck/snacka så lär man sig juh FAAN ALDRIG när och hur man ska göra det. På samma sätt som vi blivit bättre av att spela med varann i 3-4månader, så kommer vi bli bättre på att snacka om vi gör det i 3-4 månader Wink
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  vajb tis jan 20, 2009 3:15 pm

Samarbete mellan forwards bakom mål är nåt som efterlyses, det är vi totalt usla på. Alla passningsvägar som byter sida öppnar nya ytor, likväl som diagonalpass. Sen är det inte så jäkla kul att ha två wings i sin zon som står o lurpassar nere bakom förlängda med puckkontroll, vilken av dom som helst kan avsluta, samt centern, samt backarna.. alla kan vara tillgängliga från hörnen om ingen latar sig.

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen tis jan 20, 2009 4:37 pm

Vanguard skrev:Får bara lägga till 1 sak, SNACKA!!! Hur svårt ska det vara, ibland hör man någon säga "kommer på bortre" (el liknande) eller "backpass!" men fan där tar det också stopp! det måste bli bättre.

Det är så klart alltid positivt med snack under matcherna, frågan är bara på vilket sätt det ger mest... Som du skriver så tar det en stund för folk att uppfatta vad den som säger/ropar ngt egentligen menar. Det här spelet går som alla vet ruskigt fort emellanåt. Det är väldigt sällan som man kan säga vad man ska göra flera sekunder innan det kan utföras... Att uppfatta ett passalternativ, bestämma om man ska dumpa lr ej, ta skott lr passa, vilken gubbe man ska ta bort framför eget mål vid en snabb spelvändning, är alla ex. på beslut som ofta måste tas på en sekund lr mindre... En del kanske bara blir förvirrade av att få ett kommando under den enda sekunden där beslutet måste tas, och så blir det bara pannkaka av alltihop...
Detta är bara en teori ang. varför inte alla "snackar" på det sättet som du efterlyser. Sen så är det ju givetvis mkt individuellt, en del trivs säkert med massor av information under denna sekund.

Ngt i alla fall jag tycker att vi borde göra oftare är att, när vi vill säga ngt som vi behöver ändra på i spelet, lr ser ngt som ngn har gjort fel, pausa vid första bästa avblåsning och säg det direkt. Vänta inte till en periodpaus, tills efter matchen lr. ännu sämre tills dagen efter. Behöver man ändra på ngt, och tar detta direkt efter det har hänt, så är det ofta väldigt lätt att ta till sig. Speciellt vid en avblåsning då man verkligen kan lyssna och inte behöver koncentrera sig på spelet.

Just another pow... Smile
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Marwin74 tis jan 20, 2009 4:38 pm

Ett stort WHINE till min egen insats under gårdags kvällen, bedrövligt. Ingen i 5:an var väl på topp men jag hade nog ett absolute low under gårdagskvällen. Håller med föregående talare om att vi måste söka nya vägar oftare, ok att vi mot kassa 2-manna lag öser in onetimers, men detta är ingen absolut taktik som vi måste klamra oss fast vid. Vi märker rätt snart i vilka matcher denna taktik fungerar och vi måste söka andra avslut i de matcher det inte fungerar, det kan fortfarande vara onetimers men det behövs lite mer finess, pass ifrån ett oväntat ställe eller 2 pass innan avslut.
Marwin74
Marwin74
Moderator

Antal inlägg : 86
Age : 114
Spelarnamn : Martin
Tröjnummer : 74
Position : Center
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  vajb tis jan 20, 2009 4:50 pm

Spöade killer machines utan större problem igår, spelade bra, sen föll snellhest ur pga häng nästa match, efter det vart det fasen nästan bara förluster med uddamål, vi hittade inte tillbaka till spelet alls då en viktig kugge hade 360trubbel hela kvällen.

Lite ur gäng igår, vi får inte till det helt hundra. Det går över. Smile

vajb
Medlem

Antal inlägg : 109
Age : 44
Spelarnamn : Erik Holmsten
Tröjnummer : 66
Position : Back
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  HeinzHarald tis jan 20, 2009 5:10 pm

Kingen skrev:Det är väldigt sällan som man kan säga vad man ska göra flera sekunder innan det kan utföras... Att uppfatta ett passalternativ, bestämma om man ska dumpa lr ej, ta skott lr passa, vilken gubbe man ska ta bort framför eget mål vid en snabb spelvändning, är alla ex. på beslut som ofta måste tas på en sekund lr mindre... En del kanske bara blir förvirrade av att få ett kommando under den enda sekunden där beslutet måste tas, och så blir det bara pannkaka av alltihop...
Detta är bara en teori ang. varför inte alla "snackar" på det sättet som du efterlyser.

Instämmer helt där. Det kan vara direkt farligt att säga något om man inte kan räkna med att det gäller även ett par sekunder senare. Det fina passningsläget finns kanske inte längre tex och istället blir det kontring.

Det man däremot alltid kan säga är vad man tänker göra, oavsett om man har puck eller inte. Om man tänker ta in pucken i zon själv, om man tänker dumpa, om man tänker gå på skott, om man tänker gå runt buren etc. Här kan vi bli klart bättre.
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  bait19 tis jan 20, 2009 11:14 pm

Jag tror att alla här delar samma uppfattning om de lirare som använder "99-glitchen". Men jag har en liten teori till, om varför det har gått så dåligt för laget.

Jag tycker att det borde kunna spikas ihop några femmor, som under kvällstid kan gälla. Eftersom det då är mer folk inne under just den tiden. Under dagen kan man ju köra på "som vanligt". Visserligen ska man kunna anpassa sig till allas spel också. Men jag tror att det finns ett stort problem i, att alla blir "tvungna" att anpassa sig till ett annat spel. Kväll efter kväll.
Vem vet kanske bara är jag som tycker just detta. Men spelet grundas på oss. Ju mer samspelta vi är. Desto bättre spel kommer vi få
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Snellhest tis jan 20, 2009 11:23 pm

bra ide faktiskt

Snellhest
Medlem

Antal inlägg : 73
Age : 41
Spelarnamn : Erik Hallqvist
Tröjnummer : 83
Position : HF.MV
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  HeinzHarald tis jan 20, 2009 11:57 pm

Svårt det där då det trots allt varierar en hel del vilka som är inne. Även om det överlag är ungefär samma folk kväll efter kväll så varierar det ju en hel del över klockslagen.

Men visst skulle man kunna lista backpar, anfallspar och möjligen kedjor som försöker spela tillsammans när det är möjligt. Det skulle ju underlätta vid delning inte minst. Även hela femmor kan man väl ha, fast man får nog räkna med att det är sällan dessa kan spela tillsammans i just den konstellationen.

Ett annat alternativ (eller för den delen ett möjligt komplement) kan vara att göra upp en lista över spelartyper och komponera ihop femmor baserat på typen. King och jag är ju tex bägge defensiva och ganska passiva backar som väldigt gärna spelar på högerposition så det är lämpligt att hålla oss i separata uppställningar (vilket förvisso sker helt naturligt redan).
HeinzHarald
HeinzHarald
Moderator

Antal inlägg : 193
Age : 43
Spelarnamn : Harald Carlsson
Tröjnummer : 7
Position : Högerback
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  bait19 ons jan 21, 2009 12:48 am

Nej då, det förstår jag med att alla inte är inne samtidigt. Men det finns en del som är inne vid ungefär samma tid. Och man vet ju ungefär vilka man lirar "bäst" med. Både som anfallare och back.

Men det kan vara en bra sak att ha att falla tillbaka på när vi behöver dela upp oss
bait19
bait19
Medlem

Antal inlägg : 76
Age : 35
Spelarnamn : Kenneth Söderman
Tröjnummer : 89
Position : Allround
Lag : LeR
Registration date : 09-01-17

https://www.youtube.com/watch?v=igdPRbS7EYY

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen tor jan 22, 2009 2:23 am

bait19 skrev:Jag tycker att det borde kunna spikas ihop några femmor, som under kvällstid kan gälla.

Det här med lagdelning kan ibland vara ett dilemma... Att ha fasta femmor är en jättebra ide i teorin, men väldigt svårt att få till i praktiken. Problemet är, förutom det Harald skrev, att det är väldigt sällan det går att kombinera koncepten, en "fast" femma som kör ihop, och att, få till två jämnstarka lag.
Dom gångerna jag själv hjälper till med lagdelningen försöker jag alltid att prioritera att det blir två jämnstarka femmor. Man vet ju att vissa väldigt gärna lirar ihop och detta försöker iaf jag att tillgodose så gott det går. Men ofta blir man dock tvungen att "splitta" på en samspelt kedja, för att den andra femman helt enkelt är i behov av förstärkning.
Tycker att det fungerar rätt så bra just nu iofs, men har ngn speciella önskemål ang medspelare så säg till vid uppdelningen. Man bör dock alltid ha i åtanke hur det kommer se ut för den andra femman innan man skapar sitt "dreamteam" i huvudet...

Det här med fasta femmor har varit uppe förut: http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=107208&page=31

Där kan du läsa hur tankegångarna gick då...
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty MS

Inlägg  Slipsen fre feb 27, 2009 2:53 pm

Jag skulle vilja klaga lite på Microsoft som aldrig får tummen ur och släpper den där satan jävla helvetes patchen som vi alla längtar så mycket efter. Hur jävla svårt kan det vara att göra den tillgänglig för oss på xboxsidan??? Nu får vi väl vänta till natten mot onsdag innan vi har chans att få den, om inte min kalender ljuger så är vi väl inne i mars då va? Sa dem inte att den skulle vara ute i februari???
Sköt att få gnälla av sig lite... kanske skulle hylla lite när man ändå är igång?
Slipsen
Slipsen
Medlem

Antal inlägg : 68
Age : 41
Spelarnamn : Jonas Rämö
Tröjnummer : 15
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen ons mar 04, 2009 7:57 pm

frost gör 1-0 i en superjämn match, den enda som överhuvudtaget säger ngt är jag. det minsta man kan bjuda på är väl ett "bra"!!?? tyst, dystert, tråkigt och allmänt oinspirerat på plan... tappar sugen totalt av att spela med folk som inte kan bjuda till lite... skärpning!!! ska det inte vara roligt att spela!!?? borde ju vara det när man har gjort över 1000 matcher och nyligen gjort comeback... eller hur robban??
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  robban89 tor mar 05, 2009 1:37 am

.


Senast ändrad av robban89 den fre sep 11, 2009 11:34 pm, ändrad totalt 1 gång

robban89
Lagmedlem

Antal inlägg : 106
Spelarnamn : Robbaninho
Tröjnummer : 33
Position : LW, RW , Defender vid behov
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Vanguard ons mar 11, 2009 5:58 pm

Jävla skit! fick på mailen att mitt LIVE Guld gått ut idag, ingen förvarning!!! WTF liksom!?
ska kolla upp detdär, men det stämmer antagligen. ska se om jag inte köper nytt via boxen senare idag/kväll om jag hinner spela något ikväll dvs.
Vanguard
Vanguard
Medlem

Antal inlägg : 121
Age : 42
Spelarnamn : Oscar Lindqvist
Tröjnummer : 21
Position : Center/Allround
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Kingen tor mar 26, 2009 4:48 am

Ville bara säga att dom få gånger det blir aktuellt så vill jag absolut inte stå för delningen längre. Det känns som världen otacksammaste uppgift i dagsläget. I stort sett omöjligt att få till en delning på två jämna lag som dessutom gör alla hyfsat nöjda...

Over and out Smile
Kingen
Kingen
Medlem

Antal inlägg : 214
Age : 48
Spelarnamn : Ace King
Tröjnummer : 76
Position : Defender
Lag : GRSE
Registration date : 09-01-08

Till överst på sidan Gå ner

Den stora Whine-tråden - Sida 2 Empty Sv: Den stora Whine-tråden

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 :: Övrigt

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet